Biciklistički klub Tešanj – lokalna tura.

Proteklog vikenda članovi Biciklističkog kluba Tešanj su planirali obići Park prirode “TAJAN” na tromeđi Zavidovića, Kaknja i Zenice ali je zbog privatnih obaveza većine članova kluba ta tura odgođena a ugodno vrijeme za vikend iskorišteno za još jednu lijepu lokalnu MTB turu.

Kako to obično biva, sa osmijehom na licima dočekali smo sunčano nedjeljno jutro. Prema dogovoru, našli smo se kod Lovačkog doma u Tešnju i pošto sama ruta vožnje nije bila definisana, istu smo dogovorili na mjestu okupljanja. Odlučeno je da se preko Džemilić Planja vozi na Banju Vrućicu u Tesliću, a zatim preko Stenjaka na Stazu zdravlja u Mrkotiću. Odlična MTB tura koja je, onako tehnički, srednje teška.

Kako smo preko Raduše prošli asfaltnu dionicu, makadamskim putem smo došli na vrh Džemilić Planja gdje se nalazi lovačka kućica i klupe. Odlično mjesto za odmor i gdje se naprosto možete prepustiti zrakama sunca i u miru uživati u ljepoti ovoga kraja.

Poslije kratkog predaha, krenuli smo dalje odakle slijedi prelijep lagani spust kroz šumu, koji vodi prema Banji Vrućici. Ništa ljepše od spusta koji pruža priličnu dozu adrenalina i koji rezultira boljim raspoloženjem, ljepšim mislima i osjećajem zadovoljstva.

Nakon dolaska na Banju, uslijedio je kratki odmor i dosipanje vode, te nastavak vožnje starim asfaltnim putem prema Stenjaku odakle slijedi uspon makadamskim putem prema Stazi zdravlja u Mrkotiću.

Poslije uspona dolazimo na zaravan gdje malo odmaramo i poslije kojeg slijedi spust prema Stazi.

NAPOMENA: “Na tom dijelu puta bile su borbene linije iz prethodnog rata, te se strogo treba držati glavnog puta i u tom dijelu ne skretati u šumu zbog opasnosti od zaostalih mina!!!”

Nakon spusta kratko odmaramo i nastavljamo dalje, vozeći se Stazom zdravlja i dijelom kroz prelijepu šumu gdje se ponovo spuštamo u Planje te se asfaltnim putem vraćamo nazad kući.

Sve u svemu, solidnih 40-tak kilometara i lijepo vrijeme bilo nam je dovoljno za još jedno lijepo pedalanje i super druženje.

Iako nam uskoro slijedi zimska pauza i ponovno druženje tek na proljeće, naše druženje zasigurno neće prestati već će se nastaviti zajedničkim okupljanjima, ponekoj kafici, prepisci na društvenim mrežama, gdje će se zasigurno prepričavati doživljaji na dva točka.

Do slijedeće ture lijep pozdrav i neka se okreće!